25 juni 2011

Godmorgon alla bakfulla (!?)
Hoppas ni hade en trevlig midsommar! Jag hade det bra på jobbet, med trevliga kollegor och knytkalas... smaskens... Jag vet inte... jag tycker att midsommar är överskattat, varför firar vi inte tex svenska flaggans dag istället!? midsommar är liksom valborg bara ytterligare en ursäkt till att supa skallen i bitar... jag har jobbat på midsommarafton de senaste åren och jag trivs ganska bra med det.... för jag tycker att det är samma sak år ut och år in.... men men.... nu känner jag mig väldigt negativ...


Ska straxt gå och jobba... nästsista passet innan SEMESTERN!!! :) skönt!!! Har tre sura katter här hemma som fått vara inomhus i två dagar nu, som kommer att bli superglada av att få vara ute hela dagarna i tre veckor!! :) Som en liten protes mot husarresten, så sov alla kisarna ovanpå mig i natt... och i morse så klev Algot omkring på min bröstkorg ungefär var 5:e minut... härligt...


Vi får väl se hur min älskade mår ikväll när han kommer hem... han har spenderat två dygn med andra vänner borta i den lilla byhålan Vendel.... vet inte ens vart det ligger!? Åt Tierpshållet... tror jag... anyway så lät han som om han var ganska bra på pickalurven igår... så skulle dom tälta på det... det blir säkert bra... nedkyld och bakis... härligt!! 


Nej, midsommar i all ära, men jag stannar hellre hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers