11 juni 2011

solat...

Haft en härlig, om än varm dag på båten... lyckades få lite färg också... men bara på bröstet... typiskt...


Ligger i sängen nu med datorn i knät och lyssnar på spotify och inser att jag är sjuuuukt festsugen... dessvärre jobbar jag nästa helg OCH midsommar... :( Men sen måste jag ut...


Har blivit helt förälskad i en låt... Grenade av Bruno Mars... fast det är nog för att den speglar hur jag känner för min älskade... så jag har liksom ett pirr i hjärtat när jag lyssnar på den låten <3

I'd catch a grenade for ya (yeah yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah yeah)

I'd jump in front of a train for ya (yeah yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah yeah)
Oh-oh I'd go through all this pain 
Take a bullet straight through my brain 
Yes I would die for ya baby, but you won't do the same..

 (men jag vet att han skulle göra detsamma för mig)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers