14 juni 2011

kinkig

Var (och är) egentligen vråltrött när jag kom hem från jobbet, men man kan ju inte gå och lägga sig kl 17, för då somnar man ju aldrig i natt sedan.... så först bar det av till fäboden och köpte hö... sedan hem igen och så började jag städa hos alla chillorna...  det tog ca en timme att städa 8 av 9 burar (den 9:e är nyligen städad) så jag är nöjd och chillorna likaså... 

Är dessutom vrålhungrig... hade önskat pannkakor till middag då vi har tre liter mjölk som passerat utgångsdatum med tre dagar, men icke... då gör min sambo chilliconcarne istället.. som jag inte är såå förtjust i... iofs var äggen slut, men då kan man ju åka och handla nya? som man ju gör när något tar slut?? Jag får ALDRIG bestämma vad vi ska äta... :( suck... jävla kockjävel... *sur*

men jag älskar honom ändå... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers