7 juni 2011

SOMMAR

Solen hatar mig inte! :) 38 grader i solen är ju rena kärleksförklaringen! :P

Men det är liiite å det varmaste för mig del, så det blev en tur för mig och Alex till Gränby för att inhandla plaskdamm :P Mattias säger att han kommer att skämmas ihjäl, men jag lovar att han kommer att plaska i den lika mycket som jag själv :)

Dock har vi ju egen brunn, så vi får fylla på den litegrann i taget så att vi inte blir av med allt vatten.... :S Men lite gör mycket! 

Igår lade ju Mattias och Alex om våra plattor på framsidan... glömde att ta en före-bild, men ni kan själva tänka er gräsmattan som vuxit in från sidorna och i mellan plattorna... det var mer gräs än plattor om jag säger så... :)

Nu är det bara lite annat fix med huset som vi ska göra i sommar... vi funderar på att måla om våra fönster så att de är vita istället för bruna... sedan ska ju ogräset på grusgången bort också... nån gång.... :P Men vi har ju hela sommaren på oss!! :)


Poolen



Plattorna




"Mitt" hus... mycket fix kvar som sagt... men Alex (på trappan) får hjälpa till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers