6 juli 2011

Alice Madness Returns

Rastlös själ som jag är så gav jag mig på en halvdöd rosenbuske... Och den var verkligen halvdöd... de grenar som inte var gröna och hade rosor och blad på sig, var genomtorra och det var bara att rycka loss dem... Jag använde en polishandske (en som är knivsäker, alltså ogenomtränglig) och drog med... :) Trots denna säkerhetsåtgärd så lyckades jag ju skada mig på övriga, oskyddade kroppen... så jag har rivsår på armar och ben... ser ut som om jag varit i kattslagsmål :S


Skaldjursfonden... vad ska jag säga... Mattias glömde helt bort den på spisen (istället satt han och spelade TV-spel!!!) och den brände sig såklart, så det var bara att kasta... flera timmars slit for nothing... suck...


Men jag erkänner... det är inte bara Mattias som spelat TV-spel idag, jag har också suttit x antal timmar... de är verkligen superkul!! Vi köpte ju ett nytt PS3 spel igår (Alice Madness Returns) och det är verkligen skitrolig... man blir helt fast och sitter flera timmar utan att det märks... :P Kramp i fingrarna dock... hehe... Vi sitter här bredvid varandra och tittar på när den andre spelar... egentligen det värsta jag vet... för jag blir så irriterad om inte han gör som jag vill, gör som jag säger.. så då blir jag bara sur... men det är bra också, för om man kör fast är det bara att lämpa över dosan till den andre :P


Kvällen är ung och nu väntar matprogram på tv... (mattias önskemål) sedan kanske det blir en prommis... vem vet... ha en bra kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers