24 juli 2011

Boomerang

Har suttit och lusläst på webtidningarna idag om Norgetragedin... fortfarande svårt att greppa att det verkligen har hänt... var inne på NRK's hemsida och såg en video när insatsstyrkan klev ombord på ön och ungdomar sprang för livet emot dem... fick en klump i halsen och ögonen tårades.... stackars stackars människor.... Usch jag mår jättedåligt över detta trots att jag inte drabbats personligen... kan inte ens föreställa sig hur offren och de anhöriga måste ha känt/känner det... :(





För att tänka på något annat lite roligare (ja, för man måste tänka på annat!!). Idag är det 6 månader kvar till julafton... och det är högtid att börja klura på önskelistan... jag tror att jag vet vad jag kommer att få av mig själv... jag önskar mig iaf en Boomerang-dunjacka, så jag hoppas att jag är duktig och kan spara ihop till en sådan lagom tills kylan slår till... OCH även ha råd att köpa hus ;)


Jag vet att jackan är dyr, men alla som jag känner som har en säger att den är sååå värd pengarna och om man är rädd om den så håller den många vintrar, den är klassisk och tidlös.... perfa... kan dock inte bestämma mig vilken färg eller storlek... jag har noll koll... 

2 kommentarer:

  1. Det är bara 5 månader kvar till jul, inte 6 månader :)

    SvaraRadera
  2. Det är helt klart värt att köpa en dyr, men ordentligt varm jacka tycker jag. De håller ju som sagt flera år om man tar en rätt klassisk modell. Har själv en Peak som jag använt i tre säsonger nu utan att den slitits nämnvärt. Nu tänker jag nog skaffa en ny i år då min förra är något för liten, men jag har varit helnöjd med min investering :)
    /Manda

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers