15 juli 2011

Fredag idag... imorgon bär det somsagt av på 24h kryssning med Cinderella till Åland med bästaste tjejerna <3 ska bli skoj!


På dagens agenda väntar städning och en liten tripp ned på stan, ska svänga förbi Maria på Glitter och köpa en hairdonut... :) Sedan ska jag försöka hitta på en speciellt hudlotion från Lumene med lite bronzer i... Jag ska även försöka klura ut vad i h*vete jag ska ha på mig på kryssningen... det blir nog en omröstning på det skulle jag tro..


Städningen då... ja, som det har låtit här på bloggen de senaste tre veckorna (har nog sagt att städning stått på schemat dagligen?) så lär ju ni tro att vi har det kliniskt rent här hemma vid det här laget... I wish... the thing is, när det är fint väder ute, så kan man ju inte städa eller hur!? Det strider ju mot naturens lagar... tanken är då att man ska vara ute, men om man bor i en gryta (som vi, eftersom solen ligger på hela hela dagen) så är det svårt att vara ute, särskilt om man (som jag) har för lite tålamod för att bara ligga stilla och steka och tröttnar för snabbt för att ge mig på ett utomhusprojekt.. en pool... en riktig pool, står högt på önskelistan!! 


Sedan regniga dagar, när man bör städa så har vi börjat, men somsagt så tröttnar jag väldigt snabbt på något och man har gjort litegrann och sedan gjort något annat... roligare... :P Men idag ska det städas.... lite mer iaf... måste tvätta undan lite tvätt och ska nog passa på att sortera lite bland kläderna då också... börjar bli fullt i garderoberna med skit som jag aldrig använder utan sparar för "det kan ju komma till användning senare?" 


Har förresten hittat orsaken till Hymudds stora rädsla för att gå ut igår... och det var inte helt oväntat.... grävskopan... idag gräver de inte och han for ut som en blixt! :) Sötnosen!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers