4 juli 2011

F*tta vad ont det gör!!

Utbrast jag nästan när doktorn stack mig under foten idag... men jag lyckades bita mig i tungan och sa istället "där höll jag på att säga ngt fult"...

Ja, som sagt... var hos tant doktorn idag och undersökte "knölen" under min fot... hon tror också att det är en slemsäck alternativt ett ganglion (senknuta)... oavsett så ville hon ge mig en kortisoninjektion i knölen... under foten... gaah... först tvärvägrade jag... jag ba: "Nej tack, då avvaktar jag hellre"... men efter ett visst övertalande så gick jag med på att låta henne sticka mig om jag fick lite lokalbedövningssalva där först... sagt och gjort... men det gjorde ont ändå... men mest var det obehagligt... 

Hon försökte först aspirera ev vätska ur "knölen", men det gick inte... sedan så försökte hon injicera kortision, men det blev bara en liten mängd sa hon... så vi får väl se vad som händer... jag får väl börja använde mina i lägg lite bättre, så kanske det ger med sig... hoppas.... Anyway... jag svimmade iaf inte, men jag tyckte bra synd om mig själv... :P

Ikväll blir det skaldjursmys... vi har köpt både kräftor och räkor... mumms!! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers