28 juli 2011

Har umgåtts med mina syskon idag... alla tre var här samtidigt <3 Vi skulle hjälpas åt att rensa ogräs, klippa gräs och städa chillaburar, men det slutade med att vi slingade Jossis hår med blonda slingor (det blev faktiskt skitbra!) och gosa med Gizmo <3 Alex klippte faktiskt gräset och Jossi rensade ogräst på en liten plätt av grusgången... och vi fyllde släpet med skräp... mest skit efter garagetaksrenoveringen som legat och jäst på backen i ett år nu... så det var på tiden att ta bort skiten... men det är mer som skulle behöva kastas... blir väl kanske ett släp i veckan nu framöver!? 


Blev arg på min sambo också... för det första så har de (mattias och hans band) förvarat sin musikutrustning i min hall i typ 3 månader och det har jag stört mig på dagligen och  frågat iaf varannan vecka när skiten ska bort... Så idag, när jag har varit ledig och planerat att få hjälp av min kära sambo att plocka här hemma, så har de bestämt att de ska köra grejerna till repan... vad bra var min första tanke... hur lång tid tar det? En timme eller? Nej det kommer att ta hela kvällen.... WHAT!? Jo för dom ska städa skiten också, men vad fan!!! Vad är viktigast?? Ett rent hushåll som man vistas i dag ut och dag in eller en ren repa som de ändå ALDRIG är i?? Så min kära sambo ligger just nu på minus hos mig... suck... 


Ska väl ta och städa lite till... tvätta en maskin tvätt kanske!? 


suck suck suck SUCK!!!!


Min sötis syster au naturelle med ny hårfärg!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers