20 juli 2011

Har under flera nätter (precis som min kära sambo) haft svårt att sova... allre värst var det natten till igår, då jag inte "somnade" förrän kring 2-tiden nån gång... eller jag låg i någonslags dvala... halvsov... och jag vet att det beror på att jag var en aning stressad/förväntansfull inför första arbetsdagen och än mer stressad blev jag av att inte kunna sova... jag störde mig blandannat på fläkten som stått på HELA sommaren och som tidigare inte varit ett problem, nu lät den alldeles för högt, så den gick inte att ha på... Mattias hade också svårt att sova, men jag har ett knep... om man drar med fingrarna genom håret på honom (som han älskar) så blir han jättetrött och somnar tillslut... jag önskar att jag hade någon "off-knapp" också...

Men så igår, när båda hade jobbat dagpass, så satt vi och gäspade i soffan redan klockan 21... Mattias gick och lade sig, men jag ville kolla klart på ett program om maniska samlare som höll på till kl 23, sedan slocknade jag snabbare än ett stearinljus i storm. :P

Om en timme bär det av mot jobbet... ska försöka hinna förbi en affär också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers