27 juli 2011

Hemma från en inte så slitsam kväll på jobbet :P Iaf inte för min del... vi har magsjuka på avdelningen och jag har vårdat berörda patienter hela veckan, så jag fick fortsätta med det... och i dag var de bara 3 stycken och jag fick ju inte hjälpa till de andra, så det var bara att vänta ut tiden... men medans jag gjorde detta så har jag fått testa hur bra tålamod jag har... mycket bra kom vi fram till :P

I morgon är jag ledig, men det blir bara sovmorgon till kl 09.00, då kommer Jossi och ska avtjäna sitt straff :P hehe... nej men hon ska rensa ogräs. Alex dyker upp lite senare och klipper gräset...  Jag ska städa hos chillorna, samt fylla en släpkärra med skräp... inte alltför betungande, så det blir nog en bra dag! :)

Har inte så mycket mer att skriva om, känner att redan blivit lite ointressant ordbajseri :P 

Hejs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers