20 juli 2011

I stundens hetta

upptäckte jag en ny reflex hos mig själv... nämligen "ge fingret åt någon medans jag kör bil" reflexen... Nä, men såhär var det... jag hade varit och handlat på Rusta och alla som har varit på Rusta (Boländerna) i Uppsala vet att det kan vara skitsvårt att ta sig ut från parkeringen, allra helst om man ska svänga vänster... Vilket ju var det jag skulle göra... vänster ut från parkeringen och mot rondellen... körfälten där delas ju av en "refug" och man måste verkligen passa på när en lucka kommer... Stod där och väntade en stund på at n lucka skulle dyka upp, och såsmåningom så kom inga bilar från vänster och bara en lastbil från höger, så jag körde ut (stod där max 5 sekunder) för att sedan köra in bakom lastbilen... precis när jag skulle köra så kommer en kärringj*vel från vänster och tutar på mig för att hon fick bromsa in lite och hon tittar på mig som om jag vore helt dum i huvudet... och då jävlar åkte fingret upp och det är något som verkligen inte händer ofta...

Jag blir så fruktansvärt irriterad på folk som håller på att stressa i trafiken.. jag har varit likadan, men jag har faktiskt bättrat mig, för jag har insett att det går inte fortare...

1 kommentar:

  1. Åh! Jag bara älskar den refelxen. Jag har den oxå. Men har inte använt den ännu... Men sen så!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers