18 juli 2011

Idag var sista dagen på semestern för min del... den spenderades i soffan :) Hann även med att åka och köpa lite sushi från Sushi 18, supergott!! Jag började semestern med sushi och avslutade den på samma sätt! :)


Hämtade ut min nya tandborste också som jag fått köpa till ett förmånligt pris genom Buzzador. En Philiphs Sonicare HealthyWhite... den ska göra tänderna vitare på två veckor... har testat den nu ikväll och den känns faktiskt bra, tänderna känns rena och man behöver inte anstränga sig så mycket, tandborsten gör jobbet! Köp en likadan till förmånligt pris på www.partnerstore.philips.se och ange PartnerID: Buzz. Just do it! :)


Nu är det faktiskt dags att röra sig mot sängen... blir kanske ensam där i natt... min stackars älskling har drabbats av sömnsvårigheter... han är skittrött hela dagarna, men kan inte sova om nätterna... så igår flyttade han ut i soffan och sov iaf några timmar... natten dessförinnan sov han inte alls... hmm... så vi får väl se om jag får sovsällskap i natt eller inte...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers