4 augusti 2011

Fejar i hemmet

I morse klev jag faktiskt upp i god tid... ställde klockan på 8:00, men jag "råkade" somna om till kl 9 istället :P Hade bestämt mig redan igår att jag skulle kliva upp lite tidigare för att städa lite i hemmet innnan jag åker och jobbar... jag ska be min sambo att städa när han slutar jobba, men jag ska inte säga att jag städat, det får bli en överraskning :)

Åt först en god frukost (för första gången på evigheter typ)... blev två löskokta ägg (lite för lösa tyvärr :S), två leverpastejsmackor på polar-rågkaka och ett glas O'boy... nomnom...  satt sedan liten stund vid datorn...

Sedan så fick toaletten sig en uppfräschning... :) Har köpt en ny rengöringsspray som luktar himla fräsch av lime och vinäger (luktar gott faktiskt!) och den har jag gått loss mer inne på toan.. :P Skurade toaletten så jag nästan kunde se min spegelbild och känner mig faktiskt riktigt nöjd med dagens städ... :)

Sedan måste jag bara få ge mig själv en klapp på axeln för att jag blivit mycket bättre på att plocka i och ur diskmaskinen... det är nästan tillochmed så att jag tycker att det är lite roligt att  plocka i smutsig disk och sedan plocka ur densamma fast då glänsande ren!! :) (jag tror jag börjar bli knäpp!?!?)

Nu väntar duschen efter denna slitsamma morgon och sedan bär det av mot jobbet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers