12 augusti 2011

Idag är jag på jäkligt bra humör! :) Mycket på grund av det beviljade lånelöftet igår!! :) Tog en rejäl sovmorgon (vaknade 11:30) och hade skinande sol rakt i ögonen... lovely! Myste lite med mina myskissar innan de fick gå ut och latcha lite... äventyr i det vilda :P

Åkte till Gränby lite senare och köpte mig en jättefin tröja... och när jag handlat lite mat så träffade jag Sara, Jimmy och Maja... Maja var på minst lika bra humör som jag och sträckte ut armarna mot mig när jag kom, så jag fick bebisgosa litegrann... underbara unge!! :)

Inne på ICA såg jag även vår gamla lärarförälskelse från högstadiet... Anders... han var sig lik, men långt ifrån lika snygg som man tyckte då... för 10 år sedan (!?).... shit vad tiden går snabbt!! 

Ikväll är det dessutom årets första innebandymatch och jag är i extas!! :) Det ska bli sååå kul! Längtar verkligen tills serien drar igång, för då har man någonting varje vecka att se fram emot! :)

Ha en bra kväll!! <3<3


1 kommentar:

  1. Mm det är så härligt när hon gör sådär, bebisar är så ärliga på nåt vis :)
    Såklart hon gillar "tant" mickis :)
    Ses imorron!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers