30 augusti 2011

Jag och min älskling, vilket team vi är!!<3<3

Berättade ju om våra renoveringsplaner igår... ju närmare ett husköp vi kommer desto mer renovering pratar vi :P Igår diskuterade vi lite och vi gjorde lite ändringar... blandannat så blir det inte kakel i hela hallen... det blir way to expensive... bara materialet kommer att gå på mer än 6000-7000kr... visst det blir bra, snyggt och praktiskt... men det är minst lika snyggt med parkett.... man får helt enkelt köpa en snygg matta istället ;)

Allt sedan vi pratade med Emma och Henrik i helgen om gummigolv med pluppar, så har jag mer och mer ställt in mig på att övertala min älskling om att ha ett sådant golv i köket... det är väldigt trendigt just nu, men det skiter jag i för det är snyggt och praktiskt!! (se bild nr 1) och säkert dyrt.... men det känns lite mer prisvärt att lägga ut pengar på en slitstarkmatta, än på klinkers som går sönder om man tappar något i golvet... Dessutom hittade jag ett snyggt laminatgolv som man kan ha i hallen (se bild nr 2)


På fredag åker vi och rekar lite, vi måste ju kolla hur mycket det kommer att kosta ;)


Bilden är lånad ifrån inspirationsdesign.blogg.se

Bilden är lånad från Bauhaus

1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers