3 augusti 2011

Shiet vad varmt det var i dag!! lovely!! :)

Soft dag på jobbet, sedan hem byta om till min supersnygga nya roströda bikini :) Fattas bara bikinikroppen... aja... hopp i gummistövlarna och ut och plocka svarta vinbär för att göra mer gelé :)

Höll dock på att dö när en vårtbitare hoppade upp ur busken och satte sig på mitt på bikiniöverdelen, mitt emellan behagen... trodde först att det var ett löv (önsketänkande) men när jag insåg vad det var började jag nästan grina och hoppade runt och skrek som en liten tjej... :P vidriga kryp...

Gelén blev toppenbra!! :) Nu ska vi äta hemgjord fiskgratäng... lite sen middag men men...

1 kommentar:

  1. Exakt samma sak hände Cilla, den landade på hennes axel och hon viftade bara bort den. Det var efteråt när hon insåg att det hade varit en vårtbitare som hon freakade lite. Hehehehhehe... ;)

    Puss <3

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers