18 augusti 2011

Tänk vad duktig jag är som faktiskt inte bara sa att jag skulle ut och springa, utan faktiskt gjorde det också!! :) Jag orkade springa 1 km utan att stanna (det var länge sedan) och fick upp ett bra flås... blev liksom inte andfådd förrän jag stannade för att vända... tänkte att jag skulle springa tillbaka också, men jag orkade bara springa ca 100 meter sedan sprang jag in i väggen... det kan vara för att jag mentalt satt upp ett mål på 1km och när jag nådde det, så tog det stopp... jag tog mig över hindret, men inte mer... nästa gång är det 1,5km som gäller... det blir dock inte förrän på lördag efter jobbet...


Och som alltid när jag har tränat så känner jag mig skitsnygg, trots illröd fejja och att svetten rinner... :) Nu en dusch, ska sedan testa ett nytt leave-in medel för håret... återkommer med recension... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers