24 september 2011

Alltså jag döööör....

Jag måste ha varit dum i huvudet när jag anmälde Beach till utställningen, på något vänster fick jag ör mig att jag bara hade ställt honom en gång och att han således bara hade ett certifikat... MEN jag insåg nu när jag kom hem att han sedan tidigare hade TVÅ certifikat och därmed fick sitt TREDJE cert idag och att han borde (om jag haft huvudet med mig) blivit CHAMPION idag... :S


HUR KUNDE JAG MISSA DET!?!?!?!?!? Varför kunde inte någon annan ha huvudet med sig när inte jag hade det?? :P Jag har iaf mailat mina kära chillavänner för att utreda om det går att tilldelas championrosett i efterhand... *hoppas*


Jag skäms ihjäl!! Sånt här ska man ju ha koll på... :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers