6 september 2011

Igår jobbade jag ju somsagt 15 timmar i sträck (!!!) och jag var grymt trött på kvällen vill jag lova... har sovit som en lite gris i natt... vaknade av mattias mobil i morse när han skulle kliva upp, men somnade snart om igen... Måste ha drömt något roligt, för omkring niotiden vaknade jag med ett ryck.. och halvsovandes började jag tokfnissa (på ett liksom lite lömskt och busigt sätt) för att sedan somna om igen...


Kvart i elva tyckte katterna att det var dags för mig att vakna på riktigt... jag höll väl inte riktigt med, men Algot kan vara väldigt irriterande om han inte får gå ut när han vill, så det var bara att masa sig ur sängen och släppa ut dem i höstblåsten... Hymudd vågade inte gå ut... grannarna håller på att bygga ett garage och Hymudd är ju som bekant rädd för grävskopor och spikmaskiner och allt sånt där som hör till ett bygge... lillfjärt <3


Vi gick iaf och lade oss igen... mys... kikade lite på valnötsgolv (se förra inlägget) och ringde till Mattias som lovade att ta hem provbitar... yey... snart så.... då jäklar!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers