7 oktober 2011

Beslutsångest

okej, dagens i-lands problem... ska jag behålla skorna eller ska jag skicka tillbaka dem!? Jag kan verkligen inte bestämma mig... som tur är så kommer min kära syster till mig i kväll, hon vår vara den avgörande rösten... jag har just ni två ja och två njae... :P 


Tänk att jag kan vara så velig när det gäller vissa grejer... jag visste ju att det skulle bli såhär... jag borde aldrig ha beställt hem dem från början... suck...


Jag testade dem med jeans också, men det såg inte heller bra ut... det lutar åt att de åker tillbaka på måndag... Det är som om själva "skaftet" är för stort och inte passar till mina kläder... suck... 

1 kommentar:

  1. Nu tvekar du själv. Som vår läkare sa häromdagen är det någon vi ens tvekar över ska vi avvisa ren (vi prata remisser) och så borde det ju vara med skor också ;)

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers