6 oktober 2011

Haha... fy fan vad stel jag är idag :P  Det blir bara värre känns det som, när jag gick på toa nyss kunde jag nästan inte resa mig från toaletten, igår tog jag mig knappt ur bilen och att resa sig upp ur sängen ska vi inte ens tala om :P 

Mattias kommer hem närsomhelst, då ska vi åka och hämta ut två paket på DHL och ett på Årsta travcafé :) I det ena paketet på DHL hoppas jag att Majas födelsdagspresent ligger... i det andra ligger mina skor från Ecco... och i paketet från H&M ligger ett par skinnbyxor och en mysig "kofta" till Mattias...

Glömde ju berätta igår att jag tillsammans med några finingar från jobbet var och åt på Tzatziki... :) Det var gott och gratis... och allt som är gratis är gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers