3 oktober 2011

Idag är en sådan där dag när jag vaknade och var jättenostalgisk och saknar många av mina gamla barndomskompisar... från typ låg-, mellan- och högstadiet... och undrar varför man inte håller kontakten bättre? Vissa av dem finns inte på facebook och då känns det typ stört omöjligt att få tag på dem... helt sjukt egentligen... hur gjorde man förr?? 


Mina tjejkompisar som jag saknar och vill ha kontakt med, har jag ju kontakt med via FB, men det är nog mina killkompisar som jag saknar mest... för då... förr... hade jag många bra killkompisar... nu har jag bara några få... vart tog killarna vägen? 


Det går ingen direkt nöd på mig, men bara en nostalgisk saknad man har... barndomsvänner... vi får försöka styra upp något... det borde inte vara omöjligt!?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers