17 oktober 2011

Iphi

God morgon gott folk!

Idag hade jag som sagt sovmorgon, något som jag insåg igår kväll straxt innan läggdags... total lycka!! :) Ikväll ska jag handleda en återvändande kollega som varit mammaledig och ska börja jobba extra hos oss igen, ska bli roligt! :) 


Har pysslat med lite ärenden idag under förmiddagen, bland annat har jag bestämt att min iphone... förlåt... Mattias iphone (som han fått av mig) ska skickas in på lagning... den har strulat sedan dag 1 och nu är det nog... när han inte längre kan ha telefonen påslagen för att den lever sitt eget liv då är det nog... enough is enough liksom... Och om de nu hittar felet (mest troligt menyknappen) så lagar de den inte, utan man år en ny... förhoppningsvis bättre telefon... alltså bättre som i välfungerande... 


Jag räknar ned dagarna tills jag kan beställa min alldeles egna Iphone (som jag då får av Mattias :P) den 10:e december smäller det! :) Eller egentligen den 12:e för 10:e är en lördag... men men... längtar som en tok för det!! Vi får se om det blir en Iphone 4 eller en Iphone 4S... beroende på månadskostnaden... vit ska den vara iaf! ;)


Nu är det dags att göra sig iordning för jobbet... 


1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers