16 oktober 2011

Soliga söndag

Shit vilken fin höstdag! :) Kan det inte alltid vara såhär soligt och fint? :)

Innebandymatchen idag mellan Storvreta och Dalen slutade 10-7 till favvolaget :) Min favvo gjorde såklart mål! ;) Det började som utklassning, när Dalen knappt fick ha boll alls och inte kom över mittlinjen, men sedan släppte Storvreta in dem i spelet och det stod 6-6 där ett tag, då var jag riktigt nervös, fast ändå inte.. för jag kände på mig att de skulle reda upp det... sagt och gjort ;) Underbart! :)

De salta pingvinerna som mamma köpte hem var himmelskt goda, men jag glufsar inte i mig... jag ska spara dem och man måste ju tänka på beach 2012 ;) hehe... 

Har nu på kvällen ägnat en kvart åt Hümudds baktass som han gått och gjort illa en klo på... säkert i ett träd, så jag ska hugga ned varenda träd så att han inte ska skada sig... :P nej men skämt å sido... det var en sur liten kisse som slutligen blev satt i tratt och inlindad i en handduk så att jag kunde ta bort ett skräp som satt fast och tvätta med tvål och vatten... men nu är han nog lite gladare när han slipper skämstratten :P

Höst igen och då drar vargdebatten igång som vanligt... det kommer ett inlägg om detta snart!!

Träffade Gizmo idag också och hittade denna härliga bild från i somras på min dator <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers