22 oktober 2011

sweet

Shit vilken härlig skönhetssömn inatt... var verkligen utvilad när jag vaknade vid 9 :) skönt... idag väntar ett kvällspass på härliga 70B1... känns som om jag inte varit där på evigheter... fast jag ju var där igår och fikade och hämtade några papper om mina nya arbetsuppgifter... som börjar på måndag! :)

Jag kommer alltså att vara vikarierande biträdande chef i ett halvår... därmed kommer jag ta över nästan alla uppgifter som min nuvarande biträdande chef hållit på med... när mina kollegor förr har frågat om jag inte varit intresserad av en framtida tjänst som biträdande chef så har jag bestämt sagt nej... för jag vill inte behöva "offra" dem och vår vänskap för ett jobb... men inget kommer att förändras, förutom att jag kommer att ha lite andra arbetsuppgifter...jag är den jag är.... så det ska bli kul och jag är sjukt taggad...  :)

Hoppas på en rolig kväll på jobbet! :)

2 kommentarer:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers