13 november 2011

Idag bar det an en sväng till Kista galleria, men hör och häpna... varken jag eller mattias handlade något... inte en enda liten pinal... bra jobbat va? :P  Jag tycker att det är svårt och nästan lite jobbigt att åka till ett stor ställe sådär, när man på förhand inte bestämt sig för vad man ska köpa... jag har en tendens att komma därifrån tomhänt... gillar bättre att shoppa på internet...

Skulle åkte ut till Knutby idag med två av mina chillor som Jossi ska ha på prov, men det blev inte av idag... vi får ta det nästa helg istället... Hon är ju lite allergisk, men vi tänkte ändå att vi skulle prova om hon klarade av chillorna... svårt att avgöra hemma hos mig eftersom jag har katter också... Chinchillor tolereras  ofta av pälsdjursallergiker... så vi får väl se ;)

Jobb i morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers