20 november 2011

jäkligt kort helg... hmmm

Denna helg har jag varit ordentligt trött... idag tog vi lång sovmorgon och sedan låg jag och "vilade ögonen" ytterligare några timmar... och nu är jag trött igen... ska gå och natta chillisarna och sedan sova...

Innebandymatch idag, Storvreta mötte Helsingborg hemma... en ganska sömnig och tam match som Storvreta rättvist gick segrande ur... bra jobbat! :)

Igår va vi över till Elis och Maria på lite kalas eftersom Maria nyligen fyllt år... Det bjöds på bra musik, trevlig sällskap och goda ostar och kex... mums... jag var som sagt lite trött och begav mig hemåt redan kl 21-22... somnade ovaggat vill jag lova...

I morrn är det jobb igen... ska bli kul! :) Måste komma ihåg att åka och köpa sallad också eftersom det är GI-lunch på tisdag... :P Ska bli spännande att se hur vi lyckas... ;)


1 kommentar:

  1. Tack så jätte mycket för en trevlig kväll!!! Katterna har inte rört den fina blomman jag fick av er. Så jag hoppas den lever ett bra tag. Kram!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers