5 december 2011

Ibland undrar man ju hur folk tänker när det gäller sitt yrkesval... tänker man alls på huruvida man passar för yrket eller inte?? Jag tycker att det är så grymt trist när folk inte gör sitt jobb på ett tillfredsställande sätt... visst man kan ha dåliga dagar, men vad gör man när det alltid är som en dålig dag? Det tål att tänkas på...

Har varit och solat idag... igen... och det var sååå skönt... det var nästan så att det blev lite för varmt, men det var najs.... och jag tror/inbillar mig iaf att det börjar synas lite bränna?! Men jämfört med vår sjukgymnast som varit utomlands i typ tre veckor är min bränna ingenting... :P

Idag fick Mattias en halvvägs-till-jul-klapp av mig... och jag vet att det är långt ifrån halvvägs, men man får se det mer som en andra-advent-nästan-halvvägs-till-jul-klapp.... :) Det kändes nästan lite töntigt att ge honom den... det var ett skal till hans Iphone, men en snygg döskalle på... han gillade det i varje fall.. eller så vågade han inte säga något annat...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers