30 december 2011

Inför nyåret...

Inte känns det iaf att det är fredag... Kanske för att jag varit ledig i två dagar!!? :)

Idag fick mattias tillbaka sin iphone efter att ha haft den på lagning... Och precis som vi trodde så fick han en sprillans ny :) men kul att posten höll på att slarva bort den... På avin stod det att den fanns på coop forum i boländerna, väl där så sa de att den verkade ha hamnat på willys i gottsunda... Kul... Väl där så tyckte killen i kassan att det var läge att skämta och sa: - blir ni väldigt ledsna om jag inte har den här? Jag och mattias i kör: -JAAA *smått panikslagna*... killen i kassan med världens smile: - nee, jag skoja bara.. Vi fick vårt paket och föklarade att vi redan åkt från det ena stället till det andra på jakt efter denna... Vi skyndade oss därifrån nervöst skrattandes :P

Sedan åkte vi till cubus och handlade lite på rean... Jag fick ett par utsvängda jeans och tre par trosor... Mattias köpte två t-shirts och en kabelstickad tröja... 600 kr för kalaset... Mattias tyckte att det var dyrt (!!!) det tyckte inte jag... Sprang in på HM också och köpte två basic långärmade tröjor också...

Väl hemma satte vi igång med maten... Grön ärtsoppa (creme ninon) med räkröra... Gott!!

Snart iväg en sväng till affären (igen) och till emis för att prova en kjol... Sedan tidigt i säng... Me tired...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers