16 december 2011

och så var det helg igen... denna vecka gick något långsammare än den förra... kändes det som iaf... hoppas att helgen känns längre...

I morrn väntar innebandy kl 16, efter det (vid 18-tiden) beger jag mig mest troligt hem till Marie <3 och dricker lite fanta och rosé, sedan blir det nog utgång på BJ eller Flu :P Jag har varit så trött hela veckan, så allt hänger på att jag är pigg och fit for fight i morrn... kanske tar en sväng till solariet i morgon förmiddag också!

 Somnade en stund på eftermiddagen idag och Mattias väckte mig försiktigt, men jag blev som en björnmamma som väcks ur sin vintersömn... JÄTTEARG!!  Stackars min sambo fick sig en liten utskällning for no other reason than that I was very very very tired...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers