13 december 2011

Slutkörd

Alltså en nackdel med att jobba 7-16 är att om man bara är ledig två dagar per vecka... dvs på helgen... och när man som denna helg festar på fredagen, sover och mår dåligt på lördagen och vilar upp sig på söndagen så blir man inte helt utvilad... när man dessutom inte kommer i säng i tid på kvällarna och/eller somnar när man kommer hem från jobbet och inte kan sova sedan så blir man inte direkt utvilad...

Ikväll lånar lillebror min bil och jag måste ha den i morgonbitti, vilket betyder att när han kommer så måste jag skjutsa honom till hans tjej i Nyby... jag orkar inte, men jag måste ju...

Tittar på äntligen hemma och är mycket renoveringssugen... MYCKET!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers