20 januari 2012

Crap!!

... igen!!

Skulle BARA sova en timme efter jobbet (slutade 13.15), men istället sov jag typ TRE!!! Det är inte okej att vara såhär trött, speciellt inte när man somnar när det är ljust ute och vakna när det är mörkt ute och inom loppet av en sekund inser att katterna fortfarande är ute... Stackars små missar, har en mamma som somnar ifrån dem... Väluppfostrade som de är så satt Amelia snällt på trappen och väntade och Algot kom när jag öppnade på baksidan... Notera att jag inte nämner Hümudd i sammanhanget...

Why? Dels för att han bara var ite tio minuter direkt när jag kom hem och hunnit komma in i värmen innan jag somnade (läs: dog) och dels för att kattuslingen inte är särskilt väluppfostrad... Han väckte mig ett x antal gånger i natt... Första gången genom att välta ett glas, till hälften fyllt med vatten, rakt på mig så att halva jag och två av mina kuddar blev blöta, så jag är nog trött pga honom.. Men som tur är så är han rätt så söt ändå... Odågan ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers