30 januari 2012

Känner mig stark

Nyss hemkommen från Friskis, där jag kämpade mig igenom ett skivstångspass... det var jobbigt, men skönt och framförallt kul!! :) Blir nog lite vila nu i en dag eller två... hade ju träningsvärk från igår, så nu blir det väl ännu värre... fast iofs ett medelpass på detta så ;)

Jag känner att nu är jag på G... nu ger jag järnet... det är som när jag solade inför julfesten, tillslut var det inte ens jobbigt att sätta sig i bilen och åka dit... Till en början kommer jag satsa på medelpass, skivstång och fuego... sedan kanske jag lägger till spinning för konditionens skull... och det behövs för den är KASS!! Orkade bara 5 minuter (=1km) på CrossTrainern idag... så nästa gång blir det 6 minuter ;)

Nu sitter jag och tittar på tv när Storvreta utklassar Caperio Täby... fattar inte vad som händer med SSL, men nästan ALLA lag som tidigare klassats som svåra har man typ utklassat och alla "lättare" lag har man haft tufft emot.... GALET!!! Synd att SM-finalen är i Malmö i år igen... skulle verkligen vilja åka!!

1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers