7 februari 2012

Började dagen med att besöka min gamla gymnasieskola och prata lite framför omvårdnadseleverna som går andra året... Man blev bra nostalgisk när man gick där i korridorerna... Massa bra och dåliga minnen, men ändå den bästa tiden i mitt liv ❤

Nu ikväll har min kära svärmor Birgitta och svägerska Elin varit här och vi bjöd på trerätters middag :) till förrätt blev det creme ninon (grön ärtsoppa) och vitlöksbaguette, huvudrätt blev fläskfile , ungsbakadpotatis och champinionsås... Glass och maräng till efterrätt... MUMS!!

Mattias har ju fyllt år och jag fyller snart år, så vi fick faktiskt ett varsitt paket idag :) varsitt par skidvantar (tum) från peak... Supersnygga!!

Nu ska jag försöka sova.. Blir nog svårt då jag börjar bli täppt i näsan :S natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers