23 februari 2012

Happy B-day!!

Ingen har väl undgått att dagens stora nyhet är Sveriges nya prinsessa och framtida tronarvinge!? Jag tror att det blir en Alice eller Anna Eleonora... ska bli spännande att få veta i morgon! :) Och dessutom lätt att komma ihåg, för vi har ett födelsedagsbarn i familjen också! 

Världens bästa lillasyster fyller 19 år idag!! Och det firas med lite mat senare i kväll <3


Nu ska det plockas lite inför vår vecka i Trysil, då Alex ska bo här och passa hus,katter och chinchillor. Jag är lite smått stressad över att få allting klart, men det ska nog gå bra... Tvättmaskinen går varm och vi får väl lov att hänga blöta kläder lite här och var (kanske i gardinstängerna!?) för att allt ska hinna torka... men så går det när man är lite sent ute... Typiskt också att lönen inte kommer förräns i morrn... för nu finns det bra lite pengar på kontot... jag råkade ju föra över 500 kr för mycket till sparkontot denna månad... iofs inget dåligt.. men de är oåtkomliga om man så säger... 

Om jag ska passa på att klaga lite också... Banken som vi var hos den 9/1 har fortfarande inte hört av sig, vår bankkvinna går ej att nå på telefon och av erfarenhet svarar hon inte på mail... Mailade därför vår jurist i förra veckan som också är inblandad i husköptet, men inte heller hon svarar på mitt mail... vad är det här för jävla skit!? En sak är då säkert, jag ska byta bank!! Ogilla Swedbank!!

Meen... solen skiner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers