10 februari 2012

Ledig fredag

Igår glömde jag helt bort att gå hem i tid, så för att göra chefen glad men framförallt för att få tredagarshelg så tog jag kompledigt idag... Fredagar är annars bara en transportsträcka inför helgen... Dvs det händer inte så mycket mer än att man får äggmacka och att man längtar efter helg (slutar 13.15 på fredagar)

Så vad har jag gjort på min lediga dag?? Sovit och sovit... Missade skivstången som jag tänkte gå på kl 16.30 :S med det blir gympa på söndag och prommis i morgon... På måndag missar jag skivstången igen för att det är storvretamatch då... Får promenera en massa istället ;) vågen har vänt nedåt igen... Phu

Och något som jag ser så fruktansvärt mycket fram emot är att närsomhelst i dagarna blir jag "faster"... Henrik (mattias bror) och Emmas bebis börjar bli färdiggräddad :) SPÄNNANDE!!

Idag fyller min fina mamma år också!! :) 25+ alltså ;) ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers