16 februari 2012

På't igen!

Så efter en veckas ofrivilligt träningsuppehåll var jag råladdad för Fuegon ikväll, väl på plats fick vi dock veta att den var inställd och istället ersatts med medelgympa... Så medelgympa it is... helt annat program än vad man var van vid, och inte särskilt roligt program heller... men ajg blev svettig och trött i kroppen så det gjorde nytta iaf...

Dagens två glada överraskningar:

  1. Mattias kommer hem redan i morgon! <3 Eller ja i morgon natt någon gång... men anyways!! :)
  2. Mammas sambo har bakat kanelbullar, så på lördag blir det bullfika :) gott!
I morrn ska jag försöka pallra mig till Ultuna för skivstång och så blir det vanliga medelgympan på söndag sedan ;)

Nu duschen (ja, jag vet... jag är seeg) och sedan Revenge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers