10 april 2012

Idag har min älskling bytt däck på min bil :) LOVELY!! <3 Och mattias bil är lagad också! <3 Snabba puckar!! :) Det var en drivknuta som gått, men Micke lyckades få tag på en billig reservdel, så det blev inte så dyrt ändå *phu*

Helt ok första dag efter "långledighet"... och extra glädjande är att det BARA är tre dagar (from nu) tills man är ledig igen :D

I morgon har jag först utbildningsdag hela långa dagen och sedan ska jag (förhoppningsvis) hinna äta en bit mat tillsammans med fina Marie <3 och sedan hem och sova ;)

Och på torsdag blir det försäkringsbesiktning och sedan TV-match Falun- Storvreta.... en eventuellt avgörande match... det blir för tajt med besiktningen för att hinna åka till Falun, annars hade det varit kul... men den går ju på tv... det är bra... då kan jag stänga av om det blir alltför spännande :P

Livet leker... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers