9 april 2012

Jag är inte gjord för sån't här!!!

Alltså kvällens match mellan Storvreta och Falun blev ÅTERIGEN en riktig rysare... och jag klarar verkligen inte av sådana matcher... jag blir skitsstressad, kan inte sitta stilla och framförallt inte titta på matchen... I vanliga fall är jag jävligt stresstålig, men inte i denna situation... phu... Nu står det iaf 2-1 i matcher... på torsdag spelar de i Falun, men jag ska nog inte åka... we'll see...

Återigen var Falun dåliga förlorare och gick av planen utan att ta i hand och tacka för matchen... Faluns publik som var på plats var även jävligt mogna när de buade ut Storvreta när de klev in på planen inför tredje perioden... idioter!!

Nu ska jag äta lite smörgåstårta ;) Sedan ska jag åka och handla lite... lunchdejt med Maria i morrn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers