22 april 2012

SM-GULD!

Grattis Storvreta till ert hattrick i SM-guld!! Värva nu några bra spelare till nästa år och bli ännu bättre!! ;)

Mina vänner frågar mig hur jag kan ha gått och blivit så besatt av innebandy, när jag ens aldrig spelat själv?!

För det första så är det en rolig sport att titta på. Det är snabba spelvändningar, tekniskt snygga mål och sedan så råkade jag halka in på ett bananskal just när Storvreta påbörjade sin absoluta storhetstid för tre år sedan! Det är ju faktiskt roligare att heja på ett lag som vinner, än ett som förlorar ;)

För det andra så finns det många utseendemässigt heta spelare att titta på i innebandyvärlden... Haha... Jag är ju kvinna for god's sake... Klart man kollar!! ;) Mattias bryr sig inte ❤

Jag har dock en liten teori som mina kollegor garvar ihjäl sig åt... Nämligen att vissa killar bara är snygga på håll... De får det inte att gå ihop... Och jag har inte direkt haft några bevis för min teori...

Men så idag, till Mattias stora förtjusning så hittade han en närbild på en viss supertalang i Falun som bekräftade min teori...

På långt håll ser den här killen råhet ut i knallrosa matchdräkt med sitt blonda hårsvall, svarta pannband, skäggstubb och tatueringar... Han är nog en av få blonda killar med längre hår som jag tyckt varit snygga... På långt håll som sagt...

För på närbilden.. I privata kläder med backslick utan pannband och nyrakad... Jag blev minst sagt besviken...

MEN... Han är ju fortfarande snygg på långt håll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers