12 maj 2012

Har sovit ca tre timmar... Väcktes av att katterna jagade varann i vanlig ordning... Och i vanliga fall hade jag bara sagt åt dem att sluta om somna om... Men nu är det inte vanliga fall... Ingenting blir nånsin "i vanliga fall" igen...

Smärtan att vakna kl två på natten och inse att någon fattas en är ingen höjdare...

Ja, jag tycker synd om mig själv och det kommer jag göra bra länge... Från att vara lycklig till att vara mycket olycklig i en handvändning.. Och nej... Det är inte "bara" en katt... Han var en del av mitt allt❤

Uppdatering 02.35
Happ nu kräks Hümudd också... Blev orolig då det först bara såg ut att vara en matkräkning...och jag inbillade mog att nu dör han också... :( Men efter att dissekerat lite, så hittade jag två hårbollar där och jag blev lite lugnare... De villa ha mer mat också... Fast de radan hade... Skum känsla att bara fylla på två skålar... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers