19 juni 2012

Antibiotika

Mina bihålor har plågat mig i lite drygt en vecka, så idag stod jag inte ut längre och bad en av våra läkare lite snällt om han kunde skriva ut antibiotika åt mig... och det gjorde han! BÄST!! Så idag tog jag första dunderkuren som ska fortgå i 10 dagar... måtte det bli bra nu!

Kvällen har jag spenderat i sällskap med Rebecka, Eva och Sanna på Snerikes och ätit trerätters samt tittat på fotboll... mycket trevligt och Sverige vann ju... lite väl sent dock... men en vinst är en vinst och de försvarade vår heder ;) Bra match!

Bokade tid hos veterinären till chillorna (Alvin och Pan) också... det blir på torsdag... så i värsta fall blir jag två chinchillor fattigare på torsdag :( En av anledningarna till att jag vill dra ned på chilleriet... :S Alvins öga är något bättre idag iallafall... har spolat igenom det ordentligt, men vi får se hur tänderna ser ut... det är det som avgör!! 

puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers