15 juli 2012

Helgen

Go kväll kära vänner! Och så var även denna helg och vecka över... Vädret har varit kasst större delen av veckan, så panelsnickrandet har stått stilla.. :(

Men vi har hunnit med annat:
• Restaurangbesök (hodja) och bio (abraham lincoln - vampire hunter) tillsammans med Peter och Elin
• 30 årsfirande för min fina svägerska Emma❤
• Lite shopping
• Hämtat våra utemöbler
Osv osv...

Idag har jag kört bil med släpkärra för första gången... Jag backade tillochmed med släp *stolt tjej* Och även denna söndag våldgästade vi Henrik och Emma, denna gång bjöds det på tårta ;) jag lovar att det inte ska bli en vana :P hehe

Har spenderat större delen av kvällen med att fila ned mina gelénaglar... Det tar lång lång tid eller så har jag en kass nagelfil?! Aja, kortare ska de bli iallafall...

I morrn ska jag nog röja lite med motorsågen och så åker vi nog till Fullerö handel en sväng ;)

Nu säger vi godnatt! Puss ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers