18 juli 2012

Personlig almanacka


Beställde en ny almanacka i går... Dedikerad till den jag saknar mest just nu, nämligen Algot <3 Det är en bild på Algot på framsidan, en bild på baksidan och på första sidan innanför pärmen så står det "Älskar dig, nu och för alltid <3".

Tanken med min nya almanacka är att den markerar starten på "mitt nya liv" eller aa... att jag går tillbaka till min gamla tjänst på jobbet i slutet på augusti. Erfarenheterna som jag samlat på mig under det gångna året som biträdande avdelningschef har gjort att jag fått en del nya extra uppgifter och då blir det jobbigt att endast ha min iphi <3 att förlita sig på... Dessutom ÄLSKAR jag att fylla i alla namnsdagar och annat roligt i almanackan :)

Något som dock var lite kusligt och roligt på samma gång (och helt oplanerat från min sida) är att startdatum för almanackan är 30:e juli... Algots namnsdag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers