5 juli 2012

Update @ 22:00

Så sitter man här vid datorn igen efter en låång arbetsdag... eller lång och lång... vaknade vid 9:30... sedan har vi visserligen hållit igång hela dagen, men inte bara hos oss...

Igår kväll innan jag somnade så kollade jag (som jag alltid gör) på en bild på Algot som jag har i mobilen... och saknaden blev alldeles för stor och jag grät en stor skvätt... tänk att det snart gått 2 månader sedan han lämnade mig... min lilla fining... <3 Trots två nya katter så är tomrummet enormt!! Hümudd har anammat en del av Algots knasigheter... Alice är på god väg ;) Var över till grannen igår (dit Algot alltid gick och var sällskaplig, de älskade honom!) och visade upp Alice och hon var en Algot kopia enligt dem! ;) 


Somnade tillslut och sov väldigt gott hela natten... vaknade i morse av att Mattias tog bort kudden som jag sover med över ansiktet (knasigt, jag vet!)... Varför? undrade jag. Tydligen så låg jag och mumlade, som om jag var arg... och det var jag!! För jag drömde att jag jobbade som undercover-student utsänd av landstinget för att reka nya sjuksköterskor... Så jag skulle alltså låtsas vara sjuksköterskestudent för att gallra ut de som var bra och de som var odugliga... och så satt vi på en föreläsning och vissa studenter var jätteflamsiga och bara idioter, så efter föreläsningen så skällde jag ut dem... det var väl det Mattias fick bevittna ;) haha...

Klev upp och åkte mot Beijer... igen... denna gång för att hjälpa Emis och Edvin med grejer till deras köksrenovering...sedan flera timmar senare bar det av hemåt för att börja här hemma... vi fick upp spikreglarna och sedan kom Hasse och hjälpte Mattias och de hann ganska långt ;) Jag gick in och skurade kattlådor och myste med missarna... <3

Nu är det dags att sova... i morrn bygger vi färdigt etapp 2 :)

Etapp 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers