23 augusti 2012

Dag 4: Kirurgveckan 2012, Linköping

Näst sista dagen idag... Tog sovmorgon i morse och klev upp ca 8.30... Så nedrans trött och hade världens jävla hemlängtan i morse... :( jag saknade min sambo och jag saknade mina katter! ❤ det kändes lite bättre efter att ha tröstats av älsklingen via sms...Jävla bra kille!! ;)

Dagens föreläsningar och föredrag har varit TOPPEN!! Jag är supernöjd!! :) Nickade till under en föreläsning dock, men det hade inget med föreläsaren att göra utan snarare upplägget... 90 minuters sträckföreläsning i trång sal med dålig eller rättare sagt obefintlig ventilation... Men efter några mikro-powernaps så var jag på banan igen ;)

Sedan var det ssk-mingel som var sådär... Två olika snittar och ett gratis glas vin/cider... Och en galen, översminkad (påtänd?!) ~ 60-årig servitris utklädd i silvertejpade skor, trasiga svarta knänylonstrumpor i kjol med slits.. Man ba: "vad tusan är det där för människa?!" It made no sense... Varför liksom?

Middag på hotellrestaurangen med halva gänget, därefter ned till "vattenhålet" Överste Mörner och hann precis in innan syndafloden kom... Galet vad det regnade!!! En stund senare så hade det slutat regna och man smet hem medan det gick ;)

Nu väntar morgondagen med en norsk start och senare hemfärd!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers