11 augusti 2012

Fasen vilken skön lördag! :) Vaknade typ halv 8, av att solen kikade in i sovrumsfönstret... När Alice märkte att mamma hade vaknat så blev det full rulle ;) Hon var både hungrig och totalladdad med överskottsenergi efter att ha sovit hela natten lång ;)

Låg och drog mig till ca 10.30 sedan ringde Emis och ville åka på IKEA... sagt och gjort... åt deras panerade rödspätta, men det var ingen höjdare dessvärre... alldeles för svampig för min smak... 

Nu har jag spenderat eftermiddagen med en dator i knät ;) Håller på att förmedla mina chinchillor till nya hem... Två har redan hittat nya hem och flera verkar ha nya hem på gång... känns skönt!

Fåglarna flyttar på måndag! Både :( och :) 

Ska pallra mig iväg till svärfar om en stund för att på i mig lite grillat... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers