27 augusti 2012

I made it...

Fasen... Första passet med vårdlag avklarat!! Kände mig bra ringrostig, men jag gjorde allt jag skulle... Tror jag iaf... Vaknar väl kallsvettig någongång i natt och kommer på något :P

Nu ska jag försöka somna... Lättare sagt än gjort när man är lite upptrissad...

Igår löste jag det med att tokgråta en stund av Algot-saknad ❤(Ja...jag sörjer som en crazy-person fortfarande!!!) det går inte en dag utan att jag tänker på och saknar min skrutt... Man blir väldigt trött av att gråta... Både psykiskt och fysiskt uttömmande... Men det blir inte heller någon bra sömn... Jag blir alltid så ruskigt täppt i nosen --> snark

Nej... Slut tramsat... God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers