29 augusti 2012

Ledig mitt i veckan

And it was good ;)

För det första kunde jag somna när jag ville igår :) Så jag tittade på TVÅ filner innan jag somnade. Water for elephants och 50/50... Väldigt bra båda två!!

Sedan när jag väl skulle somna så var det någon idiot (?) i grannskapet som spelade musik på högsta volym så att jag inte kunde somna... Eller jag hörde inte själva musiken men basen hördes väldigt bra...FÖR bra!! Ikväll spelar människan också, men inte lika högt... Suck... GÅ OCH LÄGG DIG MÄNNISKA!!! ;)

Igår följde jag med mamma och hämtade en liten voffsing som ska bo på prov hos mamma... En liten Gizmokopia... Supersöt!! Hon heter Kajsa, men kommer nog att döpas om till Tess/Tessan om hon blir kvar ;)

Idag tog jag sovmorgon till klockan 10 :) sedan gjorde jag inte så mycket fram till klockan 13 då jag mötte upp Maria på stan och kikade på lite kläder... Hittade en väska som jag MÅSTE köpa!!! Och så fikade vi en MASSA!! ;)

Sedan hem och byta om och sedan åter ned på stan på lite AW med bästa kollegorna! God mat på PLOCK!!

Nu sova... Om jag kan förtränga basgången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers